|
|
dodaj do obserwowanych
|
Producent: Philips
Kategoria: Pozostałe artykuły dla dzieci
Ortodontyczne, miękkie i symetryczne smoczki firmy AVENT opracowano z dbałością o naturalny rozwój podniebienia, zębów i dziąseł dziecka. Wszystkie smoczki firmy AVENT są wykonane z... więcej »
|
|
|
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych opinii | dodaj opinię
Średnia ocena: 5.0
1 głosów
Polecany przez: 87/168 osób ( 52 %) brak poleceń
|
dodaj do obserwowanych
|
Producent: Philips
Kategoria: Pozostałe artykuły dla dzieci
Ortodontyczny, symetryczny i miękki smoczek
Płaski smoczek w kształcie kropli opracowano z dbałością o naturalny rozwój podniebienia, zębów i dziąseł dziecka. Dzięki temu nawet, gdy... więcej »
|
|
|
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych opinii | dodaj opinię
Średnia ocena: brak
Polecany przez: 83/160 osób ( 52 %) brak poleceń
|
dodaj do obserwowanych
|
Producent: Philips
Kategoria: Pozostałe artykuły dla dzieci
Ortodontyczny, symetryczny i miękki smoczek
Płaski smoczek w kształcie kropli opracowano z dbałością o naturalny rozwój podniebienia, zębów i dziąseł dziecka. Dzięki temu nawet, gdy... więcej »
|
|
|
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych opinii | dodaj opinię
Średnia ocena: brak
Polecany przez: 72/148 osób ( 49 %) brak poleceń
|
dodaj do obserwowanych
|
Producent: Philips
Kategoria: Pozostałe artykuły dla dzieci
Ortodontyczne, miękkie i symetryczne smoczki firmy AVENT opracowano z dbałością o naturalny rozwój podniebienia, zębów i dziąseł dziecka. Wszystkie smoczki firmy AVENT są wykonane z... więcej »
|
|
|
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych opinii | dodaj opinię
Średnia ocena: brak
Polecany przez: 73/145 osób ( 50 %) brak poleceń
|
dodaj do obserwowanych
|
Producent: Philips
Kategoria: Pozostałe artykuły dla dzieci
Ortodontyczne, miękkie i symetryczne smoczki firmy AVENT opracowano z dbałością o naturalny rozwój podniebienia, zębów i dziąseł dziecka. Wszystkie smoczki firmy AVENT są wykonane z... więcej »
|
|
|
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych opinii | dodaj opinię
Średnia ocena: brak
Polecany przez: 75/155 osób ( 48 %) brak poleceń
|